Förvirrad



-Vinterstaden är fantastiskt vacker!

-Vinterstudion skapar däremot ohälsa. Alpint, längd, skidskytte, alpint, längd, skidskytte och vips var dagen slut och solen hade gått och gömt sig. När ska man själv motionera då?

Igår kväll var jag förvirrad. Gjorde saker som verkligen inte är jag. Som tur var var det inget dyrbart som gick sönder och ingen blev skadad. Troligen skapade mina handlingar ett gott skratt för de som tittade på. Det bjuder jag på.

Imorn är det 3:e advent! Julen närmar sig. De som vill ha juleklappar ombeds härmed vänligt men bestämt att inlämna önskelista. Annars är risken stor att man blir utan.   

Lusse lelle.....

Kommentarer
Postat av: Joel

Tja! Vad har du haft för dej egentligen?? Vad har du nu pajjat? Jo vi åker ner till mor o far under jul men kommer tillbaka under mellandagarna, och hade tänkt mej att åka lite skidor i år. Så självklart kan vi åka lite skidor. Under nyår blir vi i Mora. Hur blir det för dej/er under jul och nyår??

Postat av: Anonym

50" Full HD TV (kan gå bra med 42")

Blurayspelare

En ny racer (GÄRNA med carbonram)

En soffgrupp

Dator

Xbox (går bra med PS 2 oxå)



Annars var det väl inte så mycket...



GO JUL JAN-Ä!!!!



2008-12-14 @ 17:11:45
Postat av: Robin

Glömde fylla i namn på förra--- dumt av mig, höll på att inte få nån julklapp där...Puhh!!!

Postat av: ulf

om robin ska få allt det där, så vill jag med ha en massa klappar. ska bli kul att se vad jag kommer att få för julklappar, hoppas...

2008-12-16 @ 11:05:39
Postat av: Pär

Köp en racer åt mej med....så kanske du kan pruta på frakten.

2008-12-16 @ 15:13:12
Postat av: ulf

PS. jag vil inte ha en racer DS.

2008-12-18 @ 13:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback